Foto jaaroverzicht 2020

Wat een bizar jaar! Het begon zo mooi met een nieuwjaarsduik in het ijskoude water van de Maas. Een hoogtepunt is ieder jaar weer fotograferen voor Tefaf in maart. Een paar dagen na de opening van de beurs begon het. De wereld stond ineens stil en op zijn kop. Een onzekere tijd volgde voor iedereen.

Ondanks alles heb ik toch binnen alle maatregelen mooie foto’s kunnen maken van deze bijzondere tijden. Deurportretten, heksen, BLM demonstraties, ridders, 1,5 meter aanpassingen, mooie families en een ontmoeting met de echte Sinterklaas. Hier een selectie van foto’s van het afgelopen jaar. Een bijzonder jaar. Maar hopelijk wordt 2021 beter en kunnen we samen weer een feestje vieren. Voor nu alvast fijne feestdagen en blijf vooral gezond.

Ben je op zoek naar een fotograaf?

Stuur een mail of bel me voor een vrijblijvende offerte. Uiteraard denk ik vanuit mijn expertise met je mee over invalshoeken, geschikte locaties of andere relevante vragen. Wie weet, tot snel!

Bellen: 06 - 53444893
Stuur een email: info@lorainebodewes.nl